KALENDARZ IMPREZ I UROCZYSTOŚCI NA ROK SZKOLNY 2022/2023 KALENDARZ IMPREZ I UROCZYSTOŚCI NA ROK SZKOLNY 2022/2023 Termin Nazwa imprezy / uroczystości Wrzesień Rozpoczęcie roku szkolnego 2022/2023 Rocznica 17 września Wybory do SU Integracja klas pierwszych Otrzęsiny klas pierwszych Dzień Portugalski Październik Pielgrzymka klas maturalnych na Jasną Górę Dzień Edukacji Narodowej Olimpiada o żywieniu Poznaj swoje prawa w pracy Listopad Narodowe Święto Niepodległości Olimpiada Wiedzy Ekonomicznej Turniej warcabowy o Puchar Dyrektora Szkoły Światowy Tydzień Przedsiębiorczości Andrzejki Olimpiada ZUS Transplantacja jestem na tak Grudzień Akcja „Pomóż Dzieciom Przetrwać Zimę” Opłatki klasowe Konkurs „Super kadrowiec” Światowy Dzień Wolontariatu Kolędowanie szkolne Styczeń Szkolny Konkurs Matematyczny Konkurs Fryzjerski Luty Szkolny Konkurs Języka Angielskiego Studniówka Marzec Szkolny Konkurs motoryzacyjny Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Gotowanie z Vipami Dzień Kobiet Dzień wiosny Szkolny konkurs języka niemieckiego Kwiecień Dni otwarte Dzień Patrona Szkoły Wycieczka MTM Poznań Rocznica Zbrodni Katyńskiej Olimpiada Wiedzy Samochodowej Powiatowy Konkurs Profilaktyka Uzależnień Pożegnanie maturzystów. Maj Rocznica Uchwalenia Konstytucji 3-go Maja Czerwiec Dzień Sportu Szkolnego- Dzień Dziecka Zakończenie roku szkolnego
KALENDARZ IMPREZ I UROCZYSTOŚCI NA ROK SZKOLNY 2023/2024 KALENDARZ IMPREZ I UROCZYSTOŚCI NA ROK SZKOLNY 2023/2024 Termin Nazwa imprezy Wrzesień Rozpoczęcie roku szkolnego Narodowe czytanie Rocznica 17 września Uroczyste otwarcie pracowni OZE Wybory do SU Integracja klas pierwszych Otrzęsiny klas pierwszych Dzień Hiszpański Październik Konferencja zawodowa w ramach Erasmus+ Pielgrzymka klas maturalnych na Jasną Górę Dzień Edukacji Narodowej Olimpiada o żywieniu Poznaj swoje prawa w pracy etap szkolny i wojewódzki Akcja Krwiodawstwo Listopad Narodowe Święto Niepodległości Olimpiada Wiedzy Ekonomicznej Turniej warcabowy o Puchar Dyrektora Szkoły Światowy Tydzień Przedsiębiorczości Andrzejki Olimpiada ZUS Olimpiada Przedsiębiorczości Transplantacja - jestem na tak Grudzień Akcja „Pomóż Dzieciom Przetrwać Zimę” Opłatki klasowe Konkurs „Super kadrowiec” Światowy Dzień Wolontariatu Kolędowanie szkolne Styczeń Szkolny Konkurs Matematyczny Konkurs Fryzjerski Luty Szkolny Konkurs Języka Angielskiego Studniówka Marzec Szkolny Konkurs motoryzacyjny Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Konkurs pożarniczy Gotowanie z Vipami Dzień Kobiet Dzień wiosny Konkurs fryzjerski o zasięgu regionalnym Dzień Żołnierzy Wyklętych Międzynarodowe Targi Technologii i Urządzeń dla Spawalnictwa Szkolny konkurs języka niemieckiego Kwiecień Dni otwarte Dzień Patrona Szkoły Wycieczka MTM Poznań Rocznica Zbrodni Katyńskiej Olimpiada Wiedzy Samochodowej Powiatowy Konkurs Profilaktyka Uzależnień Pożegnanie maturzystów. Maj Rocznica Uchwalenia Konstytucji 3-go Maja Czerwiec Dzień Sportu Szkolnego- Dzień Dziecka Zakończenie roku szkolnego Cały rok Opieka nad Pocztem Sztandarowym na uroczystościach poza szkołą Opieka nad pocztem Sztandarowympodczas uroczystości szkolnych Cały rok Obsługa cateringowa imprez poza szkołą
Konto Rady Rodziców Zgodnie z sugestią rodziców podajemy numer konta Rady Rodziców i dane do wpłat. Rada Rodziców Zespołu Szkół Nr 1 w Krasnymstawie ul. Zamkowa 1, 22-300 Krasnystaw IBAN: 07 8200 0008 2001 0014 9291 0001 Bank Spółdzielczy Krasnystaw, ul. Mostowa 25, 22-300 Krasnystaw Tytuł płatności: Wpłata na RR w roku szkolnym 2023/2024, Imię i nazwisko ucznia, klasa
Odbiór dyplomów, świadectw i informacji o wynikach egzaminów zawodowych Odbiór dyplomów, świadectw i informacji o wynikach egzaminów zawodowych (stary i nowy egzamin) w dniu 26 sierpnia od godz. 9.00 w sekretariacie szkoły
Odbiór dyplomów, świadectw i informacji o wynikach egzaminów zawodowych Odbiór dyplomów, świadectw i informacji o wynikach egzaminów zawodowych (stary i nowy egzamin) w dniu 26 sierpnia od godz. 9.00 w sekretariacie szkoły
Odbiór świadectw dojrzałości Dnia 30 czerwca 2017 roku (piątek) od godz. 8.00 zapraszamy po odbiór świadectw dojrzałości w sekretariacie szkoły.
Odbiór świadectw dojrzałości - 3 lipca 2018 r. godz. 9.00 Świadectwa dojrzałości wydawane będą dnia 3 lipca 2018 r. we wtorek o godzinie 9.00 w świetlicy szkolnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Krasnymstawie.
Ogłoszenie - Warsztaty kulinarne - SUSHI Zapraszamy na kulinarną podróż do Kraju Kwitnącej Wiśni w ZSP nr 1 – Warsztaty SUSHI dla uczniów naszej szkoły. Nasze Warsztaty Sushi wprowadzą Was drodzy uczniowie w tajniki najmodniejszego Japońskiego Menu w niezwykłej atmosferze i wspólnym poczęstunku. W ramach programu Warsztatów SUSHI oferujemy:1. Wprowadzenie – Historia sushi2. Tradycyjne japońskie sushi versus sushi znane nam obecnie3. Składniki – omówienie, zasady łączenia składników4. Odpowiednie przygotowanie składników5. Pokaz przygotowania różnych rodzajów SUSHI6. Przygotowanie SUSHI 7. Nauka Robienia SUSHI: Hosomaki, Futomaki, Uramaki, Temaki, Nigirii8. Zasady układania SUSHI9. Kultura jedzenia SUSHI - maniery obowiązujące przy japońskim stole10. Zaświadczenie o ukończonym kursie SUSHIWarsztaty KULINARNE SUSHI – to nauka i miło spędzony czas!!!Pamiętaj, że taka szansa może się nie powtórzyć dlatego złóż wniosek jak najszybciej, bo liczba miejsc jest ograniczona.Zajęcia będzie prowadziła pani Małgorzata Typiak lub pani Katarzyna Oleszczuk. Wnioski należy składać do kierownika warsztatów szkolnych pani Moniki Łepik.
Ogłoszenie - zapraszamy uczniów do udziału w kursie „PITU, PITU” Uwaga uczniowie! Niech każdy z Was odpowie sobie na pytanie czy: chcę zwiększyć swoje szanse na znalezienie pracy w przyszłości? wypełnianie dokumentów to dla mnie „czarna magia”? nie wiem, ale chcę zobaczyć jak powinna wyglądać praca biurowa w moim zawodzie (mechanik, kucharz, fryzjer, sprzedawca, budowlaniec i inne) ? Jeżeli odpowiedziałeś/aś pozytywnie na przynajmniej jedno pytanie to powinieneś/aś zapisać się na kurs „PITU, PITU”, który rozpoczyna się już we wrześniu w naszej szkole. Na kursie nie będziesz wkuwać regułek, ale będziesz WŁAŚCICIELEM FIRMY w swoim zawodzie i poznasz tajniki organizacji biura, prowadzenia dokumentacji, kontaktu z urzędami. CO ZYSKASZ? Dostaniesz za darmo: materiały biurowe (segregatory, teczki, obwoluty, długopisy, notesy, dokumenty itp.). Nauczysz się obsługiwać urządzenia biurowe np. laminator, kserokopiarkę, frankownicę, gilotynę , dziurkacz, zszywacz itp.. Nabędziesz umiejętności rozliczania się z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Bez problemu założysz własną firmę. Satysfakcję z wykonanej pracy i pewność siebie. Pamiętaj, że taka szansa może się nie powtórzyć dlatego złóż wniosek jak najszybciej, bo liczba miejsc jest ograniczona. Zajęcia będzie prowadziła pani Bożena Cieszko-Pankiewicz. Wnioski należy składać do kierownika warsztatów szkolnych pani Moniki Łepik.
Plan dyżurów Poniedziałek Godzina Parter Piętro 1 Piętro 2 7.55 – 8.00 S. Czwórnóg T. Kraska A. Rycyk 8.45 – 8.50 T. Słotwiński J. Jóźwiak J. Sołodzińska P. Bęcal zas. T Malczewski B.Cieszko-Pankiewicz M. Typiak 9.35 – 9.40 G. Świech E. Kapuśniak M. Maślona L. Dworucha M. Szydłowska A. Rycyk 10.25 – 10.30 J. Głowacki J. Sołodzińska I. Poniewozik T. Marciniec M. Kowalik A. Jędruszczak 11.15 – 11.30 M. Maślona D. Okapa A.Sadlak - Skrzypek G. Świech B.Cieszko-Pankiewicz M. Typiak 12.15 – 12.20 A. Ziemińska – Chojnacka T. Kraska U. Nowak M. Łukaszczyk S. Czwórnóg M. Remiś 13.05 – 13.10 T. Bożko J. Jóźwiak M. Typiak G. Świech M. Łukaszczyk A.Sadlak - Skrzypek 13.55 – 14.00 E. Garbowska M. Łepik A. Jędruszczak M. Bielecka-Dudek E. Kapuśniak D. Okapa 14.45 – 14.50 T. Bożko D. Okapa J. Głowacki Wtorek Godzina Parter Piętro 1 Piętro 2 7.55 – 8.00 T. Bożko J. Sołodzińska M. Maślona 8.45 – 8.50 P. Bęcal zas. T. Malczewski M. Szydłowska A. Jędruszczak P. Klępka T. Słotwiński P. Sroczyński 9.35 – 9.40 M. Łukaszczyk J. Sołodzińska U. Nowak T. Bożko M. Kowalik M. Maślona 10.25 – 10.30 K. Ciurysek M. Szydłowska B. Cieszko -Pankiewicz J. Stępień A. Jędruszczak P. Klępka 11.15 – 11.30 T. Bożko E. Kapuśniak M. Bielecka - Dudek A. Żiemińska - Chojnacka J. Jóźwiak M. Łepik 12.15 – 12.20 M. Łukaszczyk D. Ociepa M. Typiak G. Świech E. Kapuśniak T. Kraska 13.05 – 13.10 S. Czwórnóg T. Marciniec J. Stępień A. Sadlak - Skrzypek A. Pawlas P. Klępka 13.55 – 14.00 T. Kraska E. Kapuśniak M. Bielecka - Dudek J. Stępień E. Garbowska I.Poniewozik 14.45 – 14.50 A. Ziemińska-Chojnacka T. Kraska P. Klępka Środa Godzina Parter Piętro 1 Piętro 2 7.55 – 8.00 K. Oleszczuk T. Słotwiński M. Maślona 8.45 – 8.50 P. Bęcal zas. T. Malczewski J. Jóźwiak A.Jędruszczak M. Typiak E. Kapuśniak I.Poniewozik 9.35 – 9.40 T. Bożko M. Szydłowska M. Maślona M. Łukaszczyk M. Łepik U. Nowak 10.25 – 10.30 A. Ziemińska-Chojnacka B. Cieszko -Pankiewicz P. Sroczyński L. Dworucha zas. M. Gadomska J. Głowacki I.Poniewozik 11.15 – 11.30 P. Sroczyński S. Czwórnóg M. Remiś E. Garbowska A. Jędruszczak A. Pawlas 12.15 – 12.20 G. Świech K. Ciurysek M. Typiak L. Dworucha M. Kowalik J. Głowacki 13.05 – 13.10 M. Łukaszczyk D. Ociepa E. Garbowska B. Cieszko -Pankiewicz J. Jóźwiak M. Typiak 13.55 – 14.00 A. Ziemińska-Chojnacka P. Klępka M. Łepik T. Kraska K. Ciurysek P. Sroczyński 14.45 – 14.50 P. Klępka M. Adamczuk - Szamik M. Bielecka-Dudek Czwartek Godzina Parter Piętro 1 Piętro 2 7.55 – 8.00 S. Czwornóg A. Ziemińska-Chojnacka M. Maślona 8.45 – 8.50 J. Sołodzińska J. Stępień U. Nowak E. Garbowska D. Okapa M. Typiak 9.35 – 9.40 M. Łukaszczyk J. Jóźwiak T. Marciniec P. Bęcal zas. T Malczewski M. Łepik M Maślona 10.25 – 10.30 G. Świech T. Marciniec J. Sołodzińska S. Czwórnóg J. Stępień P. Sroczyński 11.15 – 11.30 M. Łukaszczyk D. Ociepa U. Nowak T. Kraska J. Sołodzińska K. Oleszczuk 12.15 – 12.20 A. Ziemińska - Chojnacka D. Ociepa M. Łepik M. Gadomska M. Kowalik J. Głowacki 13.05 – 13.10 G. Świech D. Okapa M. Remiś B. Cieszko - Pankiewicz M. Szydłowska P. Sroczyński 13.55 – 14.00 A. Ziemińska - Chojnacka M. Łepik J. Stępień M. Kowalik M. Dudek-Bielecka D. Okapa 14.45 – 14.50 G. Świech M. Szydłowska M. Bielecka – Dudek Piątek Godzina Parter Piętro 1 Piętro 2 7.55 – 8.00 T. Bożko D. Okapa K. Oleszczuk 8.45 – 8.50 P. Bęcal zas. T Malczewski M.Kowalik U. Nowak J. Stępień A. Ziemińska - Chojnacka A.Pawlas 9.35 – 9.40 T. Bożko K. Ciurysek M. Maślona M. Szydlowska E. Kapuśniak P. Sroczyński 10.25 – 10.30 A. Pawlas D. Okapa M. Łepik S. Czwórnóg J. Stępień I. Poniewozik 11.15 – 11.30 P. Klępka M. Szydłowska M. Kowalik L. Dworucha K. Ciurysek I. Poniewozik 12.15 – 12.20 E. Kapuśniak A, Pawlas A. Jędruszczak L. Dworucha J. Jóżwiak J. Głowacki 13.05 – 13.10 G. Świech K. Ciurysek I. Poniewozik M. Łukaszczyk J. Stępień M. Bielecka – Dudek 13.55 – 14.00 L. Dworucha zas. M. Gadomska M. Kowalik M. Remiś M. Typiak J. Stępień B. Cieszko -Pankiewicz 14.45 – 14.50 M. Łukaszczyk P. Klępka M. Remiś
Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Krasnymstawie Sporządzony w trybie art. 13a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.)
Podręczniki szkolne na rok 2023/2024 Klasy 1 technikum Technik ekonomista Technik pojazdów samochodowych Technik spawalnictwa Technik żywienia i usług gastronomicznych Klasy 2 technikum Technik ekonomista i technik spawalnictwa Technik pojazdów samochodowych Technik żywienia i usług gastronomicznych Klasy 3 technikum Technik żywienia i usług gastronomicznych Technik ekonomista Technik pojazdów samochodowych Klasy 4 technikum Technik żywienia i usług gastronomicznych Technik ekonomista i technik pojazdów samochodowych Klasy 5 technikum Technik ekonomista i technik pojazdów samochodowych Technik żywienia i usług gastronomicznych i Technik mechanik Klasy szkoły branżowej Klasa 1 branżowa Klasa 2 branżowa Klasa 3 branżowa